Afslanken doe je zo

In dit artikel Afslanken doe je zo toon je de snelste weg om af te slanken, en onthul op welk moment van de dag je het beste afslankt. Doe de juiste dingen op het juiste moment en je verliest meer kilo’s dan je ooit gedacht had.

 
Afslanken kan soms een sleur zijn. En met al die regeltjes die erbij horen wordt het er allemaal niet gemakkelijke op om alles bij te houden. Misschien eet je gezond, sport je, neem je supplementen en drink je water of andere gezonde dranken? Maar het moment waarop je die dingen doet, heeft invloed op het resultaat. ook als je niet met je dieet bezig bent, zijn er tijdstippen die op meerdere momenten werken, omdat je lichaam in 24 uur natuurlijke cyclussen doorloopt. En daardoor kunnen we op een bepaald moment van de dag meer vet verbranden.
.
En Jij? Deel jij je dag in om je gewichtsverlies te maximaliseren? Niet? Dan zal ik je vertellen hoe je dat moet gaan doen. Afslanken doe je zo:

De beste tijd om te sporten of maximaal te gaan bewegen is: wanneer je opstaat, en je je hebt gewogen.

.

Afslanken doe je zo Tip 1:

De meeste mensen hebben moeite om zich aan een soort dieet plan te houden, zeg maar een voedingsschema, om de juiste dingen te eten en dat vol te houden. Wat is het beste tijdstip -om te beginnen- dat je je moet wegen? Mijn antwoord is: wanneer je wakker wordt. Wanneer het voor jou tijd is om op te staan. En daar is een reden voor. Je gewicht gaat op en neer. ’s Ochtends weeg je het minst.
.
Weeg jezelf dus elke morgen op hetzelfde tijdstip, wees consequent. Je gaat nooit je doel bereiken als je je op het verkeerde moment weegt.
.

Afslanken doe je zo Tip 2:

Het tweede punt waar je goed op moet letten is sporten en beweging. Mensen die een dieet volgen, sporten vaak op het verkeerde moment, en dat maakt een verschil. De beste tijd om te sporten of maximaal te gaan bewegen is: wanneer je opstaat, en je je hebt gewogen.
.
Niet evident, maar nog niet zo lang ontdekt. Het is revolutionair. Ik wist het ook niet. Er is veel onderzoek naar gedaan en er is wel degelijk een reden voor. Als je ’s ochtends sport, verbrand je over je hele lichaam calorieën. Start dus met een 20 minuten bewegingsoefening voor je gaat ontbijten. Het is even wennen, dat geef ik toe. Denk aan het resultaat dat je wilt behalen, denk daar steeds aan. Gezond vermageren kan jij ook met deze tips die ik je geef.
.

Afslanken doe je zo Tip 3:

Als je kort nadat je bent opgestaan calorieën verbrand, verbrand je ook onmiddellijk vet. Als je eerst een ontbijt neemt en dan begint te sporten, moet je eerst je ontbijt verbranden, en val je minder snel af. Het is ook goed voor je humeur, omdat je weet dat je elke morgen al calorieën hebt verbrand. De volgende stap is hoe laat je moet eten. Je ontbijt kun je het beste eten één uur nadat je bent opgestaan. Heel belangrijk. Na ongeveer 4,5 uur heb je weer honger.

Afslanken doe je zo Tip 4:

Dan moet je lunchen. Dan ongeveer 6,5 uur later heb je weer honger en eet je je avondeten. Eet ’s avonds meer dan 3 uur voor het slapengaan je avondeten.
.
Het zal je waarschijnlijk verbazen, maar dit zijn de beste tijdstippen van de dag om te eten, buiten de tussendoortjes die je neemt. Ik neem aan dat die suikervrij en calorie-arm zijn zonder vet, zoals fruit.
.

Afslanken doe je zo Tip 5:

Ik ga het nu even over het metabolisme hebben, je vetverbranding. Er bestaat een geschikt moment om je metabolisme een ‘boost’ te geven, je vetverbranding te verhogen. En dat moment is wanneer je ’s morgens opstaat. Even terug: je staat op, gaat naar toilet, je weegt jezelf, je gaat 20 minuten sporten, je ontbijt en dan ‘boost’ je je metabolisme. Dat is het moment van de dag dat je lichaam traag werkt.
.
Daarom drinken veel mensen rond dat tijdstip een kop koffie bijvoorbeeld. Maar er zijn ook andere manieren. Een glas koud water drinken is het beste wat ik je kan aanraden. Ten eerste vult het de maag, maar je verbrand ook calorieën omdat het water moet opwarmen. Door de juiste dingen te doen op het juiste moment haal je er voordeel uit. Zo doe je aan gezond afslanken en op deze manier is dat goed voor je dieet.
.

Afslanken doe je zo Tip 6:

Het volgende is ook belangrijk: het is vaak de reden waarom een afslankplan lukt of faalt. Het is: op welk moment doe jij het beste je boodschappen? De meeste onder ons doen dat wanneer dat het beste voor hun uitkomt. Verander die gewoonte!
.
Het beste moment van de dag om boodschappen te doen is tien uur in de morgen. Waarom? Je maag zit nog vol van je ontbijt. Je hebt nog genoeg van dat glas koud water. Daarom is je bloedsuikerspiegel stabiel. Onderzoeken tonen aan dat bij een lage bloedsuikerspiegel je besluitvorming verzwakt. Je koopt dan vaak onnodige dingen.
.
Maak dus een boodschappenlijst, zodat je koopt wat je nodig hebt en niet in de verleiding komt. Doe dat om 10 uur ’s morgens want dan is je bloedsuiker goed en is de kans groot dat je alleen koopt wat je nodig hebt, wat op je lijstje staat.
.
De grootste keuzes maak je in de winkel, niet thuis.
.

Afslanken doe je zo Tip 7:

Het volgende punt dat ik met je wil delen is hoe je je avondmaaltijd kunt verkleinen zonder dat je niet genoeg hebt gegeten, of achteraf nog honger krijgt: vezels. Als je ’s avonds eet, eet je wat je lichaam nodig heeft. Als je een kwartier daarvoor vezels eet, bijvoorbeeld ik neem een voedingssupplement maar dan kan evengoed een stuk fruit zijn, kun je de hoeveelheid op je bord verkleinen door bijvoorbeeld de aardappelen weg te laten. Want je hebt er geen zin in.
.
De vezels die je tevoren neemt zorgen ervoor dat je minder eet, minder calorieën en zorgt ervoor dat je geen honger hebt na de maaltijd. Als je je dagelijks aan dit schema houdt kun je al veel kilo’s kwijtraken. Gezond vermageren is nog altijd de veiligste manier.
Maak de juiste voedingskeuze

MEER TIPS..

..OVER GEZONDHEID, VEROUDERING TEGENGAAN, AFVALLEN EN DE ANDERE ONDERWERPEN OP DEZE WEBSITE: